dilluns, 9 de novembre del 2009

POSAR FIL A L'AGULLA

Avui estreno blog. Encara no sé molt bé que hi posaré, però em feia il.lusió tenir-ne un. Tampoc sé si trobaré el moment per dedicar-m'hi; no m'agradaria que quedés només, com tantes altres coses, en un intent. Suposo que ho començo amb la intenció que sigui un recull de vivències, d'opinions, de pensaments, d'històries reals o imaginades... vaja, una mica de tot! A mida que vagi fent entrades i defineixi per tant quin caire vull que prengui aquest blog, és probable que li canvïi el nom. Us semblarà potser una tonteria, però he passat tot el cap de setmana trencant-m'hi les banyes i no n'he trobat cap que em faci el pes. Espero anar personalitzant mica a mica aquest espai per sentirme'l més meu. Les orientacions i els consells són benvinguts.

Gràcies Joana per haver-me donat un cop de mà a crear-lo!

1 comentari:

Joana ha dit...

No hi ha de que. De vegades, comences pensant que el faràs servir per tal o qual cosa i acaba sent de tot menys el que havies pensat. I amb el nom? doncs tres quarts del mateix, no saps quin nom posar-li i poses el més xorra( com jo) o el primer que et passa pel cap i et dius a tu mateixa, quan trobi un títol adient el canviaré i mai no el trobes i acabes eixant el primer que vas triar.